Wednesday 2 January 2013

FIRST DAY SEKOLAH 2013

Asalamualaikum ! hai reader ..
   hari ni, hari yang paling memenatkann .. hhhuuuuhhh ! first day sekolah untuk sesi 2013 . hmm nasib baik, balik cepatt . sebab tahun ni sekolah aku da starting dua sesi . tapi, seriously, penat . yelaaa selalu pukul 10, 11 baru aku bangun, tapi hari ni dah tak . pukul enam da kene bagun .. tu punnn aku daa skip fifteen minutes, puas kan tido punya pasal .. arrggghhh letih ! rinduuu dengan tabiat cuti sekolah . teruk-teruk ! anak dara apa laa aku nii ? ehh lantak laa !

     Pagi-pagi aku sampai sekolah aku suruh adik aku parking moto hujung-hujung sekali, sebab aku tak suke parking depan-depan. manyak songeh kan aku ? ehh sibukk laa. moto aku :P

      Muke kawan aku macam tak berubah jee. ehh memang la kan? perangai ? lagi laaa .. helloo ? daa form 5 daa, nak SPM .. tak sedar diri ke ? bole lagi kau bawak cermin besar-besar datang sekolah.tudung kau da elok da kot. tak confident laa lu ni beb !
ahh lantak diaa laa, fitrah perempuan kan ? mementingkan kecantikkan ~
tak dinafikan, sometime aku pon macam tuu . chill laaa (Y)

 cume satu benda jee yang aku feduupp giler kalau first day sekola ni, mejaa dengan kerusi berhabuk ! errrggghhh ! kalau tak jaga-jaga boleh hintam baju sekolah baruuu aku tuu ! ohh no ! lagisatu, yang aku frust giler kat kelas tadii. aku boleh dilantik jadi SETIAUSAHA  ! WTH ? kawan-kawan,, korang egat aku suke sagad ke tulis ? aku tak suka tulis tapi aku suka baca . this is me, if you want to known. 
 
First day da ada homework __ . ehh apaa ni ? jangan nak merunggut la. kau lupe kau nak SPM ?
  ohhh ok. aku ingat. antara azam aku nak fokus dalam SPM . REMEMBER THIS ! 

first day sekolah as a senior :)
hehehe

No comments:

Post a Comment