Monday 31 December 2012

BYE-BYE 2012 .. HELL0 2013 !!

Asalamualaikum . reader-reader sekalian .. hehehe .
  Good bye 2012, hye ! here I come 2013 .. huhu . * SPM candidates laa uolls :)

Azamm tahun baru saya :__
* nak kekal kan berhijab, sampai bila-bilaa .
* tinggalkan yang dilarang dan amalkan yang disuruh
* nak mendalami ilmu agama, sebab aku tahu makin banyak yang aku belaja
makin banyak yang aku tak tahu .. 
*nak khatam Al-quran. Inn Syaa Allah
*fokus untuk SPM 

* Allhamdullilahh, Allah kurniakann aku tanpa cacat cela
SPM candidates


Malam tahun baru ni, satu sejarah telah diukirr . akuu touching giler, sebab tadi adik aku Fazrin . hangin dia datang ..mengamukk! pukul-pukul mak aku, kesiaann . aku rasa macam nak lempang jeg budak fazrinn tu !
lepas tuu mama pujuk diaa dengan kaedah saikologi . tak jalan jugak, tapi lama-2 ok laa . Fazrin mintak maaf dengan mama .. time ni laa yang aku rasa touching giler, Fazrin mintak maaf nagis-nagis. tersedu-sedu dia cakap. dia nagis, tandaa perasaan diaa da mulaa ada respond. walaupun umur diaa baru masuk lima tahun .. kalau ada setengah budak nak mintak maaf tersengeh-sengeh macam kerang busuk. kan ? tapi Fazrin tak. sejak akhir-2 ni asik buat perangaii jeg si Fazrin tuh. da nak sekolah pon macam tuu . habis tangan aku calar-balar kene cubit and pukul dengan diaa .. hhuuuu peritt bhaaaiii ! walaupun tangan budak kecik . tapi tuuu laaa . kalau takde diaa rumah aku mesti sunyi sepi .. 

* ibu mana yang tak sayangkan anak, see? pujukan ibu mampu membuat hati anak kecil lembut .
gambar kenangan malam terakhir 2012 .. tengok muka Fazrin .. :(

Okey.. Apapon, egat azam tahun baru kitaa .. jangan nak bebual sambal :p
peringatan nii untuk aku jugak sebagai calon SPM ..
"semoga tahun ini lebih baik daripada tahun yang sudaahh, dan semogaa Allah memberi kita kesihatan yang baik untuk kita serta dikurniaakkan kesabaraan dalan menempuhi ujian darinyaaa .. AMIIINNN .."

As a muslim you must remember, kita kene sabar dalam menenpuhi segalaa ujiann dari Allah SAW.. Allah beri kita ujiann tanda diaa egat pada kita :)



                               

No comments:

Post a Comment