Wednesday 9 January 2013

RINDU

                                                 *gambar lama, aku still simpan lagi..
Hai reader :)
 dah lama tak update blog ni. berhabuk dah. hehe. berhabuk ke ? tak laa, baru berapa hari. busy arr homework manyak maa :P
    Waa rindu luu <3
tak sabar nak tunggu 23.4 nii kteowg punya anniversary ok. jelous tak ? genap setahun aku bersama diaa. kan-kan? mungkin relay korang lagi lamaa. hehe, aku beriaa sebab aku happy tu jeg.
  aku memang rindu diaa, seriously, rindu. tapi aku cuma boleh sedekah kan Al-Fatihah. moga Allah sentiasa lindungi diaa. takde apa lagi yang boleh aku buat selain daripada berdoaa yang terbaik :) untuk hubungann kami dan masa depan kami. 

    Uolls, pray for us ok :) 
            sampai sini sahaja untuk kali ni, Asalamualaikum.


No comments:

Post a Comment