Thursday 3 January 2013

TAK NAK GOSSIP !

   hey kawan bole tak kau stop gossip kat aku pasal budak yang rampas pakwe kau tu? bole kan ? .. aduuh ! aku da muak laa dngarr. tak habis-habis ! pagi-pagi lagi aku da serapan dengan story mory kau yang err ... entahh laa :P 
   kau cakap budak tu jeling kau laa apa laa . haaaiihhh . lantak laa diaa giler ! aku lagi kenal budak tu, dulu sekolah agama satu kelas dengan aku . pahamm ~ 
malas nak beckup sesaapaa. suma sama jeg :P   beriaaa !
aku tahu laa kau da senior, tapi tak yahh laa nak beriaa. kau tengok aku? ada macam kau ? watlek jee. aku suruh kau tumbuk muka pempuan tu, kau tak nak pulakk. malas la, apa laa. tapi cerita kat aku macam bagus sagad. atototo ! susah laa layan budak cakap gebang ni. aku bukan nak kutuk kau, or cakap belakang. aku cumaa nak kau tahu aku fedupp kau asik cerita kat aku pasal budak from 4 tuu :P 
understand ?! okk good girl..(tangan kat bahu) "chooyy".. ingat yee kawann sayang . nahh muaahhh citett :*
aku bukan nakk aib kan kau, kalau nak aibkan dah lama aku tulis nama letak gamba kau kat sinii -,-
    * aku cumaa nak luahkann perasaann aku yang sebenarnya aku tak nakk dengar gossiip kau,
MAAFFF :)

   Hari ni aku bad mood ok. paham kan ?
daa laa fon aku internet maaccaamm..##??//!!@@*#/?
asik connection failed jee .. bbbrrrrr :/

  Ok bye . Asalamualaikum

No comments:

Post a Comment