Tuesday 15 January 2013

WALAUPUN HATIKU SAKIT, NAMUN AKU TETAP TERSENYUM

   * berdoaa saja yang mampu.

 Seriously, putus cinta kali ni memang bagi effect besar dalam hidup aku. aku tak tahu dah nak buat apa. dah banyak aku surf kat google cara nak lupakan kekasih tapii..... susahh asik ingat jeh, apa aku nak buat ni ? aku da block da FB dia, untuk menggelak aku darI menjadi stalker terhebat. aku macam tak boleh terima dengan alasan dia lepaskan aku. before this, asal gaduh dia tak penah nak buad keputusan bodoh macam tu... seriously, aku memang tak boleh terima.

Tadi dia text aku, dia cakap sengaja nak test aku.. pffffttttt @#$$$%%%???//
kau da benggang dengan keputusan kau pastu nak cakap kau test aku ? eeehhh daa laa drama king ^^
aku kenal kau, aku tahu sebenarnya kau menyesal dengan keputusan kau.. tapi oleh sebab ego kau tinggi jadi kau tetap patuh dengan keputusan kau tu
Sebab tu tadi kau cakap sengaja nak test aku, supaya aku pujuk kau, mintak maaf dengan kau.. OHHHH -..-
memang tak laa kan. sebab aku banyak sangat makan janji sambal kau laa aku merana macam ni.

kat kelas tadi aku rasa macam nak lempang jeh sesapa yang senyum-senyum macam kerang busuk dengan aku, aku terpakse cerita hal peribadi ni kat kawan baik aku. sebab aku tak boleh simpan dah.. diaa terkejut besaarr ! "haaa ??!! biar betul ?"
dia penah jadi orang tengah aku dulu.. dan diaa tak sangka aku da break. aku cerita kat dia dari A sampai Z.. dia suruh aku sabar, diaa kata "nanti kat U beratur orang nak kat kau "
nak nagis takde gunee.. benda da jadi.

minggu depan Fitri cakap dia nak datang rumah aku, tak tahu la betul ke tak. dah tipu aku hidup-hidup susah  aku nak percaya kat diaa. kalau dia datang rumah aku, firstly aku nak pulang topi dia, sebab aku malas nak ingat dia lagi. pastu, aku nak mintak maaf kalau ada silap aku selama ni.. then, haaa kau dah boleh balik :(

aku terpakse senyum, walaupun senyum aku tak ikhlas, palsu.. ada jugak budak lelaki kelas aku yang tegur dan tanya kenapa. aku cuma jawap "putus cinta"..
tanya jugak sebab apa, tapi aku tak cerita pon.. diaorang lagi caring tentang aku daripada kau Fitri :)

sekiannn . ASSALAMUALLAIKUM..

No comments:

Post a Comment