Friday 18 January 2013

ANNOYING

    
 semalam, aku balek diri sekolah pukul tiga, sebab ada extra class. Klinik Math. SPM punya pasal aku sanggup balik lewat. kalau nak ikutkan hari jumaat waktu sekolah habis pukul 12.. aku balek rumah laa kejap untuk prepare buku-buku yang patut dia bawa. then, terus pergi sekolah lagi, Klinik Math start pukul satu, so ada masa satu jam tu.. time rehat laa kan, kawan aku ajak pergi beli makanan kat luar, oleh kerana aku bawak moto. So kitaorang pon pergilahh lagipun dia belanje.. haha. makan free sape tak nak kan? masa kat atas moto tuu Allah, gediknya kau. pakai seluar tapi nak dduk bertempuhh yang hadap ketepi tu, aku bukan apa.. aku takut jatuh anak orang. banyak giller songgeh diaa, aku tak faham laa.

bila da sampai sekolah, kitaorang dah habis makan apa sume, diaa bole cakap "zati pinjam moto jap, aku nak keluar amik baju sekolah yang aku suruh E** kecikkan tuh"
hamboi sedapnya nya kau. macam la sabtu sekolah. cakap jela kau nak jalan-jalan tayang muka.
aku malas nak layan, terus aku ajak member aku sorang lagi tuh naik kelas. bila dah ada kat kelas, ttbe dia nak cari cikgu, sebab masa kitaorang masuk tu cikgu belum masuk. so aku pon, biarkan la dia cari cikgu.. sepuluh minit lepas tu, cikgu sampai.. tapi dia tak sampai-sampai, "budak ni cari cikgu ke apa?" cikgu aku cakap, "dia takde cari saya pon".. adodoh -..-
las-las tanpa membuang masa cikgu terus mengajar aku dgn kwn aku yang sorang tu tanpa fikirkan dia. bila cikgu dah ajar-ajar, dia pon tinggalkan kerja dalam bentuk modul sebab masa tuh cikgu nak keluar kejap. lima minit lepas cikgu keluar. Dia muncul sambil pegang baju sekolah dia tuh. aku dgn kawan aku pelik tengok muka dia macam kene kejar hantu. aku terus la tanye "kau amek baju kau tuh naik apa?"
pastu diaa jawap "aku naik H*****, kebetulan ada kat depan tadi antaa adik dia sebelah petang" masa aku tu aku rasa macam nak tergelak, sebab H***** ni ex-boypren aku. dia ni memang hari-hari reject minah ni, tapi macam mana pulak boleh bawak budak ni kat rumah E** tempat dia kecikkan baju tuh? hahaha. rupa-rupanya dia jual nama aku kat H***** tuh, bole cerita kat aku pulak tuh. "eh, tolongla anta aku jap, nanti kalau aku tak amik baju sekolah nanti aku tak sekolah, nanti zati pon tak sekolah" diaa bole cakap camtu ! dia tak tahu, aku lagi suka kalau dia tak sekolah, tenang sikit hidup aku nak belajar. ex-boypren aku tuh memang baik dengan aku, walaupun kitaorang dah ada life sendiri. tambahan pulak kitaorang satu kelas. aku rasa kalau dia tak sebut nama aku dekat ex aku tuh jangan mimpi laa budak tu boleh tolong kau. tapi tu laa, perangai kau memang buat aku annoying giler dekat kau. bukan aku sorang jeh, tapi satu kelas 5 SAINS SUKAN tak suka perangaai kau

sekian .. Asalamaualaikum ..

No comments:

Post a Comment