Sunday 13 January 2013

KAWAN

Tok-tok-tok, Asalamualaikum ! hai reader! sume sehat ke? moga Allah memberi kita kesihatan ok.

      Arini aku bagun lambat giler woo >.< pukul 12. Aku ingat baru pukul 10 ke apa, rupenya dah terlajak. hehe. teruknye kau zati ! boypren aku anta mesej suruh sembayang subuh, aku bole tak dengar bunyik fon. haha. tido mampus ! bukan apa, hari ahad ni aku balas dendam, sebab semalam sekolah aku buat merentas desa. penatnye sampai hari ni tak hilang ! maklum laa da lama doh tak lari. hehe
 btw, hari ni ayah aku masak lunch sedap giler. fevourite aku. nasi ayam. aummm nnyumm-nnyumm >.<
ayah aku is the great !

    Arini nak cerita pasal KAWAN . aku ada sorang kawan ni, sekelas dengan aku. aku rapat dgn dia (tak rapat sangat la) dari form 4 lagi, tu pon sebab bestie aku dah tak sekelas dengan aku. dia ni, memang gedik >.< sangat ! aku memang annoying giler dengan dia punya attitude. perasan lebih pon ada jugak, macam la dia tuh the greatest thing on the first in the earth ni  chooyy -..-
Lagi situu, mulut diaa, kalau kutuk orang tak tengok sape orang dia kutuk tu. kawan ke sedara ke belasah jeg ! kadang-kadang pakai nama mak bapak sekali. tu yang paling aku pantang >.< ! aku dah banyak kali kene, memang touching giler la lepastu ! gggrrr ! setiap kali dia kutuk-kutuk aku, aku mesti mengadu kat bestfriend aku tuh. dia pon nak mual tengok perangai perempuan tuh. mulut dia.. adodoh -..- tak boleh tahan woo.
lagisatu, minah ni memang homework tak penah nak siap laa.aku tak tahu la berapa orang anak yg dia belaa kat rumah. pastu pagi-pagi aku laa jadi mangse. madah pinjam buku aku jeg. kadang-kadang aku tak bagi pon. lantak dia la nak jadi apa. penat-penat aku buat kau sedap-sedap nak tiru eh? hamboi enakk banget.

    So, tolong laa kawaann. behave yourself. watchout your mouth. kekakadang kita tersalah cakap buat orang lain kecik hati. tak nak laa macam tu kan? Lidah manusia ni lebih tajam dari mata pedang. renung-renungkan lah. hati-hati la dengan setiap kata-kata anda. peringatan ni untuk aku jugak. 

  * aku yang tengah-tengah tuh :)



No comments:

Post a Comment