Wednesday 26 December 2012

Ooo Sekola ooO Sekola

Asalamualaikum ! hai reader yang comel dan hensem tu . tak tido ke ? lek luu ..  nak baca blog aku mana bole ngantok kan ? hahaha .
 
 Ehh sapa yang budak sekolah kat sini ? meh kita share .. aku tahu korang pon mesty ada persoalan yang sama macam aku kan ? asal tahun ni cuti sekolah macam dua hari jeg ? kejap sagat .. next week daa naik sekolah . adoi ! tak dapat laa aku bagun pukul 10 lagi . hehehe . anak dara apa seyh ni ? teruk-teruk :P
   
    alaaaa . tabiat yang aku suke buat time cuti macam ni, tido lewat .. pukul dua tiga pagi baru tido, bgon bukan main awal . hahaha ! awal laa sgad kan ?

  tapi benda ni akan berakhir pada 2 Januari nanti ! aaaarrrgggghhhh !! no more sleep overtime . kene sleep on the time and kene bagun awal ! hhmmm . terima laa hakikat, yang aku ni budak sekolah . takpe .. tinggal setahun jeg lagi . habis SPM nanti aku nak jerit depan pagar sekolah macam niey, Merdekaa ! Merdekaa ! Merdekaa ! yeaaahhhh !! and Welcome To My Freedom . yaaaahhhhhuuu !

   Beriaa eh ? should I care :P
Apa pon , Selamat Kembali Kesekolah ok .! belajar betul-betul ! peringatan nii untuk aku jugak . aku budak sekolah kan ? ehh betul la .. :D


No comments:

Post a Comment