Monday 31 December 2012

AKU SUKKKEEE !

Asalamualaikum . hai reader ! tak tahu nak cakap apa daa , aku egat tiga hari dia tak coll aku then terus tak coll forever .. tapi dia coll jugak akhirnyaa untuk mintak maaf . see ? sweet right ? ok aku tahu :P
   Dia cakap tiga hari tuu dia sibuk sikit . then, tak de kredit nak coll aku . Ok aku faham :) aku nii cakap sambal laa . aritu aku text dia cakap "mohon jangan coll aku lagi" tapii . baru tigaa hari dia tak coll aku daah tunggu mcam tunggu apaa daa . zatie-zatie .. pende ar kau ni ? tapi aku pon ada sikit ego jugakk . mybe aku pon salah, bawak kepala batu aku ni yang buat diaa rasa geram dengan aku .

     Aku mengaku, aku memang dah serasi dengan diaa . tak mungkin aku cari lain . tak mungkin jugak aku boleh hidup tanpa nasihat dan didikan dari diaa .. sebap sifat diaa yang alim buat aku rase macaamm .... tak tahu laa .. walaupun kadang-kadang dia control aku, aku rasa rimass . tapi hakikatnyaa aku tahu diaa nak yang terbaik untuk aku . As a girl, aku memang kene jaga maruah dan tingkah laku untuk menjadi wanita yang solehah .:) right ? so, setiap nasihat diaa, aku muhasabah diri aku yang tak sempurna ni . kitaa sama-sama kongsi ilmu kejalann yang benar . Sharing is caring :)
    Ohhh My dear Fitri <3

No comments:

Post a Comment