Wednesday 26 December 2012

Juara Vokal Bukan Sekadar Rupa 2012

Asalamualaikum ..hello reader ! nice to meet you again . aku jadi burung hantu malam ni . sebab siang tadi aku tido sampai terlepas asar aku. Entah kemana solat asar aku. so, bile malam macam ni aku berjaga . hahaha. dah macam security gad kat depan umah aku tuh . hehehe .
 
 Waduh-waduh ! aku tak sangka Juara Vokal Bukan Sekadar Rupa musim kedua ni adalah Uchop ! Congratulations ! hahaha . tiap-tiap minggu, aku menggikuti perkembangan program ni . best pulok ! egatkan si Nadeera tu masuk final . hampehh . penat jeg den undi hang . tapi takpe laa kan . Mar dgn si Uchop yang dapat ke final and akhirnya .. Juara disandang oleh Uchop !!!! yeaaahhhh ! eh ? apahal aku beria sgad nii .
bukan apa, manyak shok layan ini konsert . huhuhu . dapat laa si Uchop tu RM 100,000 . Bole laa kau pergi kedai Honda beli Honda Jazz Chop-chop . kan ? hahaha.

   Nanti aku pon nak masuk program realiti ahh. bole jadi artis . hahaha . Suara aku kan One in million, satu dalam sejuta .kau ada ? hahaha . gilerr laa aku . beranggan lebih . eh suke hati la !
 
  apa pon, actually aku rindu giler dekat Mohd Khair Fitri tuu .. dah la ! aku kenaa belaja hidup tanpa dia ok !

No comments:

Post a Comment