Wednesday 19 December 2012

Tanpa merekaa siapalah kitaa . kan ?

Asalamualaikum . haii ! penah korang terfikir kenapa kita ada kat dunia ni ? hmmm .. kalau mak dgn ayah korang takde jangan mimpi laa korang bole ada kat dunia ni .. sbp tu tajuk ceritaa ni "TANPA MERAKAA SIAPALAHH KITAA.. KAN ?
   
         Semua orang penah buad salah.. manusiaa.. mana ada yg sempurnaa .. aku pon .
sejak akhir-2 nii aku asik terpikir jee . siapa aku kalau mama dengan ayah takde kat sisi . ALLAH .. kerdil nya aku disisi mu .. memang tak dinafikan .. mama dengan ayah lahh yang besar kan aku .. sampai hari ni . tak dapat aku bayangkan kalau hidup aku tanpa merekaa .sedihhh :(  sape laa yang nak masakkan aku ,sape laa yg nak belikan segala gadjet yg aku suka, sape laa yang nak cuci baju aku . daa laa aku pemalas ! hmm memang tak akan mampu aku berdiri teguh tanpa sokongan merekaa .

       mama, i am so sorry .. sebap, banyak kali lawan cakap mama,tak dengar cakap mama, sometimes bilaa mama suruh apa-apa kakak buat tak tahu jeg .. please forgive me :(
promise (Y) .. lepas nii kakak akan jadi anak yang lebih baik ..

    Ayahh .. without u who me in this world .. i love so muchh ! terima kasih sebap daa bagi kemewahaann selame nii . kakak hargai sangad-sangad ! mintak maaf .. sebab sometimes kakak buad ayah kecewaa . sorryyy :(  
     My father is My Heroo !!! haaaa lu ade ?


ni my mom and my dad .. ohhh bagai pinang dibelah dua right ? haahaha .. 


niey family aku .. mase ni holiday Negeri Sembilan .. adik aku ade tiga jeg . yang tiga dari kiri tuu cousin aku . Damiaa . hmm tak tawu sape yang capture pic ni . masing-masing mukaa macam tak sediaa . aku jeg yang nampak macam beriaaa . kann ? 



MORAL VALUE :
AKU TAK AKAN MAMPU HIDUP DENGAN SENDIRINYAA TANPA MAMA DAN AYAH .. 
HARGAILAHH IBU BAPA ANDAA SELAGI HAYAT MEREKA MASIH ADA KERANAA TANPA MEREKA SIAPALAH KITAA ..

No comments:

Post a Comment