Tuesday 5 March 2013

INK HABIS !

Asalamualaikum. hai reader ! selamat tengahari, salam satu Malaysia !
eh? asal aku jadi peramah sangat ni -,- L0L
pening laa, korang tahu tak macam mana nak refill ink printer jenama HP?
ni first time ayah aku belikan dakwat yang jenis refill tuu. aku tak reti nak masukkan. Apende tah -,-
Dah belikan, pastu tak tolong masukkan. alaaahaaaiii, papa lecehhh laa !
 
sebaik laa, aku ni bijak search kt google tuhh. kalau tak, sampai sebulan aku tak masukkan. tapi tu laaa, ada masalah lagi satu ni aku tak berani nak refill. takut tak ikut cara yang betul tersalah masuk nanti ayah marah >,<
 Sebab barang berharga kene jaga. Dulu aku guna Printer brand Canon. sat lagi, rosak sebab memory card aku boleh termasuk dalam tuhh.. apakyeee ! parah-parah...
sebaiklaa ayah aku nak seponsor printer HP pulakk, sebab tu kalau bab godek-godek aku takut. takut rosak lagi ...

No comments:

Post a Comment