Sunday 3 February 2013

FULL TIME STUDY. LOL -..-

 Asalamuaalaikum.. dah lama da tak post, busy ah. aku da start tuisyen, malam pulak tuh. arghhh streess-streess ! sebaik laaa, ohhh SPM kenapaa laaa aku kene exem :P

pastu, dah start latihan rumah sukan, ahh tu lagi laa penat. kalau ikutkan hati aku malas nak pergi, tapi kaunselor kat sekolah tu cakap kene pergi kalau tak, tak dapat markah koko.. susah nak masuk IPTA/IPTS nnty.. tuu yang aku risau. so, terpaksa pergi. semata-mata nak dapat kehadiran full.

hmm reader, sapa kat sini yang form 5, tolong cerita kat aku pasal novel the cruse to bole tak ? aku tak sempat-sempat nak baca. hahaha. takut cikgu tuisyen tu tanyaa pasal sinopsis dia pulak. mati la nak :/
 aduuhhh ! pening-pening-..-
start bulan dua ni aku dah kene work hard sikit, kalau tak hancur semuaa. SPM ni bakal menentukan future aku.. hope suma akan okey . pray for me ok. thank you :)

No comments:

Post a Comment